Over BEEGO

Sinds 2017 zet Beego in op digitale inclusie.

Beego is gestart met studenten die digitale assistentie aan huis verlenen.

Na de uitrol van deze dienst in Vlaanderen en Brussel ontwikkelde Beego de digicheque. Daarmee kunnen openbare besturen en partners de Beego studenten inschakelen geïntegreerd in de eigen werking.

Naast hulp aan huis is er ook een hoge nood aan hulp op centrale locaties, ook digipunten genaamd. Deze locaties zorgen voor een laagdrempelige maar toch persoonlijke aanpak om mensen digitaal te ondersteunen. Beego ontzorgt de organisaties die digipunten willen opstarten. Dat kan gaan van dienstencentra, bibliotheken tot stadsloketten maar ook bankkantoren en andere filialen. Bij specifieke toepassingen of apps, zorgt Beego voor een extra training van de studenten zodat zij als echte ambassadeurs van de betreffende digitale diensten kunnen optreden.

Ondertussen heeft Beego digitale assistentie verleend aan meer dan 30.000 mensen en is actief in heel België.

BEEGO team
BEEGO Studenten op de fiets

Onze studenten

Bij BEEGO staat een groot team van slimme IT studenten voor je klaar. Al onze studenten worden grondig geselecteerd op zowel hun technische kennis als op hun capaciteiten om die in mensentaal over te brengen. Voor de studenten is het ook een erg leerrijke manier om ervaring in het werkveld op te doen.

BEEGO en de hogescholen

Verschillende hogescholen vinden het waardevol dat hun studenten ervaring opdoen in de praktijk. Daarom stimuleren zij de studenten om zich te engageren voor een studentenjob bij BEEGO. De studenten verdienen dus niet alleen een centje bij, ze krijgen hiervoor een aantal punten die mee tellen voor hun studiegebied. Bovendien helpen ze mee de digitale kloof te verkleinen en leveren een bijdrage aan de maatschappij.

BEEGO man met laptop
HoGent logo
BEEGO werkt samen met artesis plantijn hogeschool antwerpen
BEEGO werkt samen met KdG
BEEGO Werkt samen met vives
BEEGO Werkt samen met Thomas More
BEEGO werkt samen met UA

Ons team achter de schermen

Betty

Klantenfluisteraar

Betty is de klantenfluisteraar van BEEGO. Als je ons belt krijg je steeds Betty aan de lijn. Zij zorgt ervoor dat alle klanten steeds een afspraak krijgen op de juiste moment, met een leuke babbel erbij natuurlijk!

Morane

Community Manager

Morane ontfermt zich over alle studenten van BEEGO. Ze selecteert nieuwe studenten en waakt er over dat al onze studenten goed worden begeleid. Daarnaast zorgt ze voor de webinars van BEEGO én de digipunten.

Kristien

Community Manager

Kristien ontfermt zich over alle studenten van BEEGO. Ze selecteert nieuwe studenten en waakt er over dat al onze studenten goed worden begeleid. Daarnaast zorgt ze voor de webinars van BEEGO én de digipunten.

Frederick

Founder

Frederick is de oprichter van BEEGO.  Na jarenlange ervaring in de telecomsector besloot hij BEEGO uit de grond te stampen. Hij is een gedreven impact-ondernemer met één doel: de digitale kloof verkleinen.

Manno

Lead Developer en Co-founder

Manno is de mede-oprichter van BEEGO. Hij is dé IT’er van BEEGO en diegene die ervoor zorgt dat ons digitaal platform steeds handiger wordt. Hij is onze opper-informaticus die voor alles een oplossing vindt.

Matthias

Back-end developer – Dev Ops specialist

Matthias is een oude  bekende bij Beego. Hij startte ooit als stagiair bij Beego. Ondertussen heeft hij veel professionele ervaring op zijn palmares. Hij is erg gepassioneerd door alles wat te maken heeft met Back-End en Dev Ops om zo de ontwikkelomgeving efficiënter te maken.

Staf

UX/UI front-end developer

Staf heeft maar liefst 15 jaar ervaring in UX en UI gerelateerde functies. Hij is een creatieve duizendpoot met een passie voor design, webdesign , front-end development en droge humor.